Kaikkien tuotteiden palauttaminen ja vaihtaminen on maksutonta seuraavien ehtojen täyttyessä:
- Palauttamisen tulee tapahtua 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
- Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja niiden tulee olla alkuperäispakkauksessa. Tuotelappujen tulee olla tallessa.
- Kenkien myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sitä ei pidä käyttää palautuslaatikkona, vaan kenkälaatikko tulee pakata esimerkiksi muovipussiin.
Jos palauttamasi tuote ei ole enää myyntikuntoinen eli se on pesty, likainen, tuoksuu, siinä ilmenee käytön merkkejä tai sen alkuperäispakkaus ei ole mukana, veloitamme asiakkaalta 14,90€ aiheettomasta palautuksesta. Tällöin tuote lähetetään halutessasi sinulle takaisin.
Huomioithan, että tuotepakettien tuotteet myydään ja käsitellään vain tuotepaketteina. Niiden tuotteita ei vaihdeta eri värisiin tuotteisiin, jotka eivät kuulu kyseiseen pakettiin. Tuotteiden kokoa voi vaihtaa vapaasti. Mikäli tuotepaketista halutaan palauttaa vain osa, tällöin jäljelle jäävät tuotteet muutetaan normaalihintaisiksi.
Huomioithan, että tuotteita voi vaihtaa ainoastaan eri väriseen tai kokoiseen, samaan tuotteeseen. Mikäli haluat vaihtaa eri tuotteeseen, tulee sinun tehdä uusi tilaus verkkokaupassa. Jos vaihdat tuotteen kokoa tai väriä, huomiothan, ettei tämä tieto päivity enää laskullesi.
Maksun palautus tehdään aina tilauksen alkuperäisen maksutavan mukaisesti, eli esimerkiksi luottokortilla maksettu summa palautetaan luottokortille.
Palautusohjeet
Laita paketin sisälle vaihdettavat tai palautettavat tuotteet sekä tilauksen mukana tullut palautuslomake, mikä on kuitin kääntöpuolella. Lisää palautuslomakkeeseen yhteystietosi ja tilausnumerosi.
Lähetä paketti asiakaspalautuksena osoitteeseen:
T&T Trading Oy
Metsäkaari 3
05460 Hyvinkää
ASIAKASPALAUTUS
Postin palautuskoodilla 627 228
Matkahuollon palautuskoodilla: 953 2019
Palautus tulee tehdä vain näillä koodeilla ja silloin se on sinulle maksutonta. Kirjoita palautuskoodi paketin päälle ja vie se Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro, että haluat tehdä asiakaspalautuksen T&T Trading Oy:lle.
Voit tehdä palautuksen myös Postin pakettiautomaattiin, jolloin sinun tulee luoda palautukselle Postin Helposti-koodi täällä. Helposti-koodin luomiseen sinulla tulee olla tallessa vastaanottamasi lähetyksen lähetystunnus. Lähetystunnus on osoitekortissa oleva koodi, mikä on Postilla JJFI-alkuinen.
Palautuksesta saat itsellesi kuitin ja lähetystunnuksen. Säilytä kuitti niin pitkään, kunnes palautuksesi on käsitelty. Lähetystunnus on sinulle tärkeä. Paketin kadotessa näemme, että olet postittanut sen ja voimme yrittää selvittää paketin kulkua.
Paketti palautuu normaalisti 2-4 arkipäivässä. Käsittelemme palautuksesi pikimmiten vastaanotettuamme sen.
Palautukset voidaan myös tuoda suoraan varastollemme arkisin klo 09.00-14.30 osoitteeseen Metsäkaari 3, 05460 Hyvinkää.
Reklamaatiot
Jos tuotteessasi ilmenee virhe, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi vian havaittuasi. Asiakkaan tulee kokeilla tuotetta tai ottaa se käyttöön kohtuullisen ajan eli 14 vrk sisällä sen vastaanottamisesta, jotta voimme korvata mahdolliset tuotteessa ilmenevät virheet.
Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?
Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai siitä puuttuu jokin tuote, niin otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme joko chatissa, sähköpostitse tai soittamalla.
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Sähköposti: [email protected]
Arkisin ma-pe klo 08.30-14.30 puh. 020 703 2544
Chat on avoinna ma-pe klo 8-15 ja löydät sen verkkosivun oikeasta alalaidasta. Chatin ollessa kiinni voit jättää siellä myös offline-viestin.