Kaikkien tuotteiden palauttaminen ja vaihtaminen on maksutonta 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta seuraavien ehtojen täyttyessä:
- Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja tuotelappujen tulee olla kiinni.
- Palautusilmoitus on tehty joko paperilomakkeelle tai asiakastilillä.
- Eläinten karvoja tai hilsettä sisältävä tuote ei ole vaihto- eikä palautuskelpoinen.
- Kenkien myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja se tulee pakata samaan päällyspakkaukseen, jossa vastaanotit sen.
- Tuotteen vaihtaminen on mahdollista mihin tahansa samanhintaiseen tuotteeseen.
Pakkaa palautettava tuote hyvin lähetystä varten ja liitä mukaan täytetty palautuslomake, jos et ole tehnyt palautusilmoitusta asiakastililläsi. Palautusilmoitus tulee olla tehty jommallakummalla tavalla, jotta palautus voidaan käsitellä.
- Vie paketti Postin palvelupisteelle ja kerro sopimustunnus 627228. Palautus on sinulle maksutonta vain käyttämällä tätä sopimustunnusta.
- Säilytä palautuskuitti siihen asti, kunnes saat meiltä ilmoituksen palautuksen käsittelystä.
Palautusosoite
T&T Trading Oy
Metsäkaari 3
05460 Hyvinkää
- Luo palautukselle Helposti-koodi täällä. Valitse “Palauta sopimusnumerolla”. Sopimusnumero 627228.
- Seuraa tämän jälkeen Postin antamia ohjeita.
Palautus tai vaihto onnistuu varastollamme arkisin klo 9-15 osoitteessa Metsäkaari 3, 05460 Hyvinkää.
Palautuksesta saat lähetystunnuksellisen kuitin, mikä tulee säilyttää niin pitkään, kunnes olet saanut sähköpostin palautuksen käsittelystä. Kadonneen palautuksen korvaamme asiakkaalle vain palautuskuittia vastaan.
Paketti palautuu normaalisti 2-4 arkipäivässä. Käsittelemme palautuksen pikimmiten vastaanotettuamme sen.
Maksun palautus tehdään aina tilauksen maksutavan mukaisesti, eli esimerkiksi luottokortilla maksettu summa palautetaan luottokortille.
Tilausta kohden on mahdollista tehdä yksi palautuslähetys veloituksetta. Mikäli palautat myöhemmin tuotteita, vähennämme toimituskulut palautettavasta summasta.
Pakkaa palautettava tuote alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Jos se ei ole tallessa, mikä tahansa kuljetuksen kestävä pakkaus käy.
Kyllä voit. Jos tilaukset on tehty eri nimellä, mainitse siitä palautusilmoituksessa.
Jos tuotteessasi ilmenee virhe, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi vian havaittuasi. Asiakkaan tulee kokeilla tuotetta tai ottaa se käyttöön kohtuullisen ajan eli 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta, jotta voimme korvata mahdolliset tuotteessa ilmenevät virheet.
Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai siitä puuttuu jokin tuote, niin otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme joko chatissa, sähköpostitse tai soittamalla.
Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9-15 sähköpostitse [email protected] ja puhelimitse 020 703 2544.
Chat-asiakaspalvelu palvelee sinua 24/7! Löydät sen verkkosivun oikeasta alalaidasta. Asiakaspalveluaikojen ulkopuolella voit jättää chattiin viestin, johon pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian.